IBM Thinkpad nie mogę zaktualizować biosu

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_czerwiec2006_at_janwer.com>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 14:04:36 MET DST

Mam Thinkpada R50e rocznego bez wifi.
Bios 2.05, teraz jest już 2.08, ale żadna kolejna wersja nie moze się
załadować. Zawiesza się przy zamykaniu systemu. Po ręcznym restarcie system
się uruchamia normalnie.

Jedyna kombinacja, jaką wykonałem, to uruchomienie na sucho bez karty wifi
programu zmieniającego bity w biosie, który umożliwia zainstalowanie innej
karty. Takiej jednak nie włożyłem.

Oczywiście wykonane zostały wszelkie factory recovery i nawet calkowite
usunięcie i zainstalowanie partycji ukrytej z płyt.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/