Re: Mocna karta AGPx8 @ AGPx4?

Autor: mancer <mancer_at_-sorry-wytnij-to-o2.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 13:26:21 MET DST
Message-ID: <ee3h6f$ged$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości
news:ee3ghi$r0s$1@polsl.pl...

> Najważniejsze, by RAM karty mieścił tekstury, a GPU miało
> dość mocy do generowania obrazu. Wtedy po AGP lecą tylko
> współrzędne trójkątów i troszeczkę dodatkowych danych.

Nawet nie. Całą geometrie też upycha się na karcie. Po AGP
lecą głównie macierze z pozycją, obrotem i skalą dla obiektów.
Oraz wskaźniki na bufor w pamięci karty mieszczący trójkąty
i ich ilości do wyrenderowania.

Kiedyś jeszcze przesyłało się dynamiczne generowane trójkąty
przy niektórych efektach, ale teraz wszystko należy starać
się robić na vertex shaderach - jest dużo szybciej.
Received on Mon Sep 11 13:30:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 11 Sep 2006 - 13:51:13 MET DST