Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości
news:ee3ghi$r0s$1@polsl.pl...
> Najważniejsze, by RAM karty mieścił tekstury, a GPU miało
> dość mocy do generowania obrazu. Wtedy po AGP lecą tylko
> współrzędne trójkątów i troszeczkę dodatkowych danych.
Nawet nie. Całą geometrie też upycha się na karcie. Po AGP
lecą głównie macierze z pozycją, obrotem i skalą dla obiektów.
Oraz wskaźniki na bufor w pamięci karty mieszczący trójkąty
i ich ilości do wyrenderowania.
Kiedyś jeszcze przesyłało się dynamiczne generowane trójkąty
przy niektórych efektach, ale teraz wszystko należy starać
się robić na vertex shaderach - jest dużo szybciej.
Received on Mon Sep 11 13:30:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 11 Sep 2006 - 13:51:13 MET DST