Mocna karta AGPx8 @ AGPx4?

Autor: Daniel D. <ceoWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 13:06:27 MET DST

Witam wszystkich serdecznie,

tak sie zastanawialem - czy jest sens robic upgrade mojej karty graficznej
(GeForce FX 5700 LE) jesli na mojej plycie mam lacze AGPx4?

Tzn tak sobie mysle - kupie sobie jakiegos GeForce 79xx na AGP i sie okarze, ze
wydajnosc wcale nie jest lepsza, bo procesor karty leniuchuje czekajac na dane
przez waskie gardlo AGP...

Nie chce na razie upgradeowac calej plyty bo wiazaloby sie to z moim przypadku
z wymiana polowy komputera (procesor na Socket 478, pamieci DDR 400 MHz,
zasilacz ze starym laczem (nie ATX2) ...) a wydaje mi sie ze sprzet jeszcze nie
wymaga takiej wymiany (Pentium 4 3 GHz HT, 1.5 GB RAM)...

A jesli upgrade takiej karty sie oplaca mimo wszystko, to do jakiej maxymalnie
(tez nie chce przeplacac, bo jesli upgradeuje plyte, przypuszczam ze w
przeciagu roku, to karta graficzna AGP pojdzie do kosza...)

Z gory dziekuje za wszelkie sugestie,

Pozdrawiam serdecznie,
Daniel