Re: Urzadzenie wielofunkcyjne - HP 1510, 3180 i Lexmark P6250

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 13:01:34 MET DST

Mam PSC 1510 (skaner+drukarka+kopiarka).
Mogę ją polecić - nie sprawia większych problemów i jest szybka.

Koszty eksploatacji nie są duże jeśli się samemu napełnia kartridż.
Jak kupiłem zestaw na Allegro za 20 kilka złotych i mam atrament na
kilkadziesiąt napełnień.

Jest tylko jedno ale: drukarka albo sterownik zapamiętuje numer kartridża
i po regeneracji nadal pokazuje że kartridż jest pusty,
z tym że to nie jest problem zwłaszcza że trzeba wejść do programu
narzędziowego aby to sprawdzić- normalnie tego nie widać i nie ma problemu z
drukiem.

Samo urządzenie PSC1510 jest według mnie super -
- rozpoznaje ją nawet Linux Suse (i Mandriva chyba też).

Jedyna wada mojego egzemplarza to że trochę nie lubi pojedyńczych kartek w
podajniku (raz na kilkanaście razy źle wciąga kartkę).
Ale już po włożeniu kilku kartek idzie jak burza.
Szybko drukuje i skaner też ok.
Polecam .

Aha: jeszcze jest taki myk że drukarka 1510 wykorzystuje częściowo kolorowe
atramenty przy czarno-białych wydrukach - najlepiej tą opcję
od razu na stałe wyłączyć aby nie marnować kolorów.
Jakość czarno białych druków się przez to nie pogarsza.

Pozdrawiam,
Marek