Re: Problem Gigabyte GA-K8NF-9 + FireWire POMOCY!!!

Autor: Latino Lover <ptaran.wytnij_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 10:43:50 MET DST

Wg mnie nie wydarzy sie nic. Dopiero program do zgrywania z kamerki
poprzez Firewire moze sobie sprawdzic co tak naprawde jest podlaczone.
  Ja zgrywam obraz z kamerki Pansonica poprzez USB2. I tez nic sie nie
wykrywa. Dopiero program do zgrywania video sprawdza co jest podlaczone
i steruje nawet sama kamera. Zasada powinna byc taka sama przy firewire
bo to tylko kwestia innej drogi przesylu danych.

Pozdrawiam

Latino Lover