Re: Laptopy ASUS ?

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.wp.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 10:12:57 MET DST

Uzytkownik "Franciszek Sosnowski" <news@fran.pl> napisal w wiadomosci
news:mpn6jm7u2bhi$.1o12iycttxjnx$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 10 Sep 2006 23:44:39 +0200, och.karol tak nawijal:
> Wiesz, maxdata to taki gericom, czyli (porownujac do radyjek)
> taki first. Jesli jest jeszcze gorzej, to juz jest dno, bo
> maxdata jest tragedia.

Dnem to jest CA, Medion.
To jest raczej srednia pólka (tak jak np. Acer).
Zreszta, gdzies czytalem, ze lapki Maxdata, Gericom, Fujitsu-Siemens i cos
tam jeszcze wykonywane sa w tej samej fabryce na dalekim wschodzie.
Asus nie moze byc kwalifikowany do najlepszych ze wzgledu na dosc krótki
czas zycia marki w tym segmencie rynku.
Na to po prostu trzeba sobie zapracowac (patrz Dell, IBM, HP, Toshiba).

--
pozdrawiam
karol