Re: Laptopy ASUS ?

Autor: MarekPe <nie_at_dam.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 00:10:56 MET DST

Jarod napisa?(a):

> W asusie kusi mnie to, ze ta firma jednak slynie z wysokiej
> jakosci komponentow, a ich laptopy raczej nie plytach ECS-a nie sa ;)
> Jarod

Witam.
Dokladnie tak. Plyta glowna asus. Wentylator ze zmienna predkoscia.
Slysze go, ale tylko gdy procek obciazy sie na 100%, a to udaje sie
rzadko. Co do awaryjnosci to po 2 latach padl dysk (toshiba, w
poprzednim laptopie Compaq'a tez padl mi HD toshiby). Ale 3 dni w
serwisie i na gwarancji wymienili mi na fujitsu - zobaczymy jak bedzie.
Klawisze nie wypadaja.....o czyms takim do tej pory nie slyszalem.
A co do porownanie z MAXDATA to ktos mooocno przesadzil. Maxdata to
chyba nawet od acera gorsza - totalny lowend.

Pozdrowienia.
MarekP