kt400A dzielnik PCI

Autor: quish <quish_at_interia.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 20:18:56 MET DST

Pytanko jest następujące-jak to jest z tymi dzielnikami na płycie MSI
KT4AV. Technicznie układ PLL obsługuje dzielnik 1/6,ale w BIOSie nie ma
jego obsługi.Da się to jakoś włączyć(np.wgrywając zmodowany
BIOS)?Grzebałem trochu po necie,ale kiepska znajomość języków obcych
zadanie to znacznie mi utrudnia.Obsługa tegoż mnoznika nie jest mi w
zasadzie niezbedna,bo proc i tak chodzi na FSB 166,ale w celach
poznawczych chciałem go popróbować na FSB 200.
Sprzęt:
MSI KT4AV
Sempron 2300+ (9.5x166)
512Mb GoodRam (PC3200)