Re: Nagrywarka Liteon SOH-812S

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 19:13:41 MET DST

PaRaGaS, napisales:
> W ten sposób padają nagrywarki Liteon,

W ten sposób padają *wszystkie* nagrywarki - wcześniej czy później (tak,
wiem, że są takie z epoki CD-R 4x, które wciąż działają - sam mam takiego LG
8x). Tego Litka radziłbym dokładnie przeczyścić - wyjąć głowicę, przemyć
alkoholem izopropylowym (uwaga na substancję amortyzującą, pokrywającą
druciki utrzymujące soczewkę, o ile taka będzie), przepłukać czymś, co nie
pozostawi nalotu (woda destylowana?)... i jest nadzieja, że jeszcze trochę
podziała.

k,