Re: Szybkość wypełniania [MT/s]

Autor: Sławek <nawu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 16:48:43 MET DST
Message-ID: <ee18kp$2q4$1@news.lublin.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Voodoo" <v.o.o.d.o.o@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:edsqm7$kjq$1@news2.ipartners.pl...
> Witam
>
> mam taki dylemat ... o czym decyduje Szybkość wypełniania w kartach
> graficznych czy to sie przeklada bezposrednio na FPS w grach ? czyli
im
> wiecej mt tym lepiej
>
>
> zastanawiam sie bo stoje przed dylematem
>
> czy wybrac geforca 7600 GS na agp czy radeona 1600 pro
>
> pierwszy ma 4800 mt/s a drugi 6000 mt/s

Teoretycznie tak powinno być, pod warunkiem, gdyby obie karty miały tę
samą ilość "Verteksów" i jednostek ROPs. A sprawa przedstawia się tak:

GF 7600 AGP 400/800 PS -12, VS - 5, ROPs - 8
Radeon X1600Pro AGP 500/800 PS - 12, VS - 5, ROPs - 4

To sprawia, że w testach Radeonowi nie pomaga częstotliwość GPU,
ponieważ ma o połowę mniej potoków renderujących.
Jednym słowem majstrowanie przy potokach nie przyniosło ATI nic dobrego.
GF nadal górą.

Pozdrawiam
Received on Sun Sep 10 16:50:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Sep 2006 - 16:51:11 MET DST