Re: warto kupic taki zestaw?

Autor: maciejka <klub44_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 16:11:32 MET DST

> W kategorii "wiek" - płyta i procesor są bardzo nowe, procesor
> wypuszczono w maju, chipset płyty - w marcu, pamięci to DDR2. Wydajność
> też będzie OK, chociaż ten nForce to najniższy z serii, ale jak patrzę w
> specyfikację to jedyne co się rzuca w oczy to 4 zamiast 6 portów SATA i
> brak poziomu 5 RAIDa (dziwi to trochę). Wydajność całości powinna być co
> najmniej wystarczająca.
> Mam jedną uwagę - gdzieś wyczytałem o problemach z płytami MSI na
> nForce5, poszukaj na portalach typu tweak.pl, benchmark.pl czy pclab.pl.

mozna sie bylo spodziewac ze chca wypchnac jakis sprzet z nizszej
polki:)
znalazlem jeszcze cos takiego:
http://www.komplett.co.uk/k/ki.asp?sku=318340
i nie za bardzo wiem czy jak ma sie do poprzedniej pozycji
jest jakas duza roznica poza prockiem w tych plytach? na lepsze czy
gorsze?
od razu widac ze jedna jest na am2 a druga na 939 czy jest jakias
znaczaca roznica? w specyfikacji plyt jest napisane ze 939 obsluguje
wiecej typow prockow (a 64, ax2, a fx)?