Re: Napięcie 5V na płycie głównej

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 12:08:57 MET DST

news:2006090914263500@grush.one.pl...
> Napisał 'na ekranie początkowym' więc prawdopodobnie wartości
> są wyświetlane przez BIOS (EPOXy tak robią niektóre). Jeżeli
> to prawda, to albo BIOS oszalał, albo faktycznie wtyczka jest
> do niczego już i są takie spadki napięć na gnieździe ATX.

Pierwszy raz się spotykam z takim czymś i nie zwróciłem uwagi przy czytaniu.

Mnie to wygląda na uszk. jakiegoś miernika na płycie. Może aktualizacja
BIOSu pomoże (albo powrót do tego, który nie robi takich jaj).
Mimo wszystko polecałbym odłączyć od wszystkie urządzenia (zasilanie + dane)
i zostawić tylko płytę główną z procesorem i pamięcią (jeden moduł) oraz
kartą grafiki (jak jest na płycie, to nie wsadzać zewn., a jak nie to jakąś
prostą, małopradożerną). Jakby płyta pokazywała wtedy dobrze, to można po
kolei podłączać i sprawdzać kiedy się psuje. Po kolei: dodatk. pamięci,
karty, napędy, wiatraki.