Re: jaka grafika do Asus P4P800-E Deluxe?

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 20:16:46 MET DST

Dnia 9 Sep 2006 08:09:06 -0700, jmk napisał(a):

> pracuję na AP 1.5. Jaką funkcję w takim razie pełni grafika, jej
> pamięć i taktowanie?

Skoro Adobe dopiero w 2.0 podaje, że jakieś karty są rekomendowane (ale nie
konieczne) to znaczy (co zresztą jest logiczne), że możesz włożyć 10 letnią
S3 z 2MB na pokładzie i nie będzie żadnej różnicy (no może oprócz braku
wyższych rozdzielczości na podglądzie) a dwoma sztukami X1950 w CrossFire.
Z "poważnych" programów to tylko AutoCad i programy do renderingu 3d
potrzebują nieco silniejszych kart.