Re: Jaki monitor LCD cena do 1500 zl

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 19:56:03 MET DST

PaRaGaS napisał(a):

> A fakt, ten też jest dobry, ale docierały do mnie sprzeczne informacje
> co do matrycy (ponoć jest to MVA, a nie S-IPS), więc nie brałem go pod
> uwagę. No i jest brzydki. ;)

ViewSonic dla porównania:
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1026462
http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=2767
http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/xseries/vx2025wm/

Jak dla mnie plusy (w porównaniu do wspomnianego Philipsa i Belinei
102035W):
- gwarancja 0 bad pixeli na 3 lata, z serwisem door2door w całej Polsce
- gwarancja na wszystkie elementy monitora na 3 lata
- design (m.in. umiejscowienie głośników na DOLE, a nie z przodu)
- to, że ViewSonic jest znany z monitorów z dobrą reprodukcją kolorów
(ponoć nie ma porównania między elektroniką w VS a Belineach)
- regulacja w OSD
- mniejsze świecenie w rogach

Minus:
- Ani Belinea ani VS nie mają w OSD regulacji proporcji obrazu. Ponoć w
Philipsie jest, ale i tak da się to nadrobić opcją w sterownikach
- Na VS niektórzy mają problemy z wyżej wymienioną opcją (w sensie, że
nie działa ;)

No i (na defaultowych ustawieniach):
http://www.lesnumeriques.com/duels.php?ty=6&ma1=41&mo1=102&p1=1025&ma2=47&mo2=69&p2=753&ph=8
http://www.lesnumeriques.com/duels.php?ty=6&ma1=41&mo1=102&p1=1025&ma2=47&mo2=69&p2=753&ph=11