Re: Wyprowadzenie USB do przodu

Autor: Paweł <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 19:03:46 MET DST

thorin napisał(a):

> Mamy takie fajne miejsce w internecie, gdzie można kupić wszystko co
> potrzebne. Nazywa sie www.allegro.pl. Szczególnie polecam
> http://allegro.pl/8637_panele.html?order=t&view=gtext
Wiem, wiem, po prostu nie używam allegro i jakoś nie
pomyślałem tam zajrzeć, a wyszukiwarka jakoś nie chciała
podać tego adresu, dopiero jak zadałem inaczej zapytanie, to
mi podała ten adres i znalazłem coś ciekawego, tylko że
drogie :( .

> Pozdrawiam
> Thorin
Ja także pozdrawiam

--
Jeśli chcesz się podzielić swoją wiedzą, zajrzyj na strony
  pl.wikipedia.org - Encyklopedia tworzona przez internautów