Re: Celeron M - cos mi tu nie gra z taktowaniem...

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 18:39:48 MET DST

> Ja bym uruchomił Linuxa z LiveCD jakiegoś, a dysku używał tylko jako
> magazynu dla zrobionego tekstu. Ewentualnie Linux zainstalowany
> normalnie, ale bez partycji swap, na pewno się jakoś da. Z Windows nie
> widzę takiej możliwości.

chodzi mi o rozwiazanie zakladajace, ze np.
system jest zainstalowany na stale, jesli ma zasilanie to niech ma i
swapa, kesza i co tylko chce,
ale jesli dziala z baterii - niech wszystkich operacji zapisu dokonuje
np w jakims ramdysku, a nadpisuje je na te zapisane na hdd dopiero przed
zamknieciem systemu, badz pojawieniem sie stalego zasilania

--
Pozdrawiam,
P.W.