Re: Problem ze "staruszkiem" AMD K2 333

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 18:37:25 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> skrev i meddelandet
news:2006090916050900@grush.one.pl...

> Dla ścisłości: nie ma takiego czegoś jak AMD K2. Jest AMD K6-2.

Zgadza sie! Przepraszam.

Czego

> W czasie ładowania systemu? W takim razie pewnie kwestia
> programowa, jakiś urok sterowników.

OK...

> Nie, raczej sterowniki do niczego (grafiki albo chipsetu)
> lub źle ustawiony BIOS.

A mozesz polecic mi jakas lekture w sieci na ten temat? Ew. jakich hasel
szukac, bo Google daje 194 000 000 trafien.

> Moja rada: nie opłaca się reanimować takiego archaicznego
> komputera. Do wymiany kwalifikuje się w zasadzie wszystko.
> Modemy ADSL współczesne są zazwyczaj na USB i nie działają
> ze starymi płytami lub powodują problemy. Chipset ALi w
> ogóle jest kłopotliwy, a Windows 95 to potwór.

Zasmucajace, ale chcialabym powalczyc. Moj pierwszy komp. byl zakupiony w
1994 roku i do dzis dziala... Mialam nadzieje, ze teraz tez bedzie jakas
szansa... Troche sie boje w nim dlubac, bo to nie moj sprzet. Sadzisz, ze
zainst. Win98 upgrade by cos pomoglo?

pozdr i dziekuje,
Magdalena