Wyprowadzenie USB do przodu

Autor: Paweł <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 18:26:14 MET DST

Witam wszystkich

Czy spotkaliście się z jakimś takim urządzonkiem które się
podłącza do PCI, lub jakiegoś innego złącza a z drugiej
strony ma zakończenie w postaci zaślepki na CD z wyjściami
na USB, mikrofon i wszystkimi rodzajami kart używanymi w
aparatach cyfrowych(dobrze by było do tego dodać FireWire).
Jedyne jakie znalazłem są w postaci zewnętrznej skrzynki
które się podłącza do USB i dopiero do tego urządzonka
podłącza się pozostałe urządzonka. Macie jakieś propozycje,
bo ja już nie wiem jak szukać, żeby to znaleźć.
A teraz drugie pytanko związane z tym tematem. Ile jest
rodzajów tych kart pamięci używanych w aparatach cyfrowych,
bo jak widzę w necie to takie uniwersalne czytniki posiadają
od 6 do 12 takich czytników i nie wiem, czy są jeszcze
jakieś inne?
W sklepach jak patrzyłem, to nie wiele tego jest i nie
mogłem znaleźć tego co szukałem.
Mam tylko nadzieję, że te moje wymagania nie są za wysokie,
bo jak tak patrzę na tą zaślepkę, to nie wiem, czy to
wszystko może się zmieścić na jednaj zaślepce.

Pozdrawiam
Paweł

--
Jeśli chcesz się podzielić swoją wiedzą, zajrzyj na strony
  pl.wikipedia.org - Encyklopedia tworzona przez internautów