Re: k³opoty z 7600GS AGP

Autor: <surym_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 18:24:17 MET DST

surym@poczta.onet.pl wrote:

> do licha. koñczy mi siê wyp³ata, a rozwi±zania nie widaæ. kupi³em
> zasilacz i jest bez zmian. jutro wymieniê znowu kartê. przynajmniej
> zosta³em z mocarnym taganem. :)

problem rozwi±zany. b³±d znany jest szeroko w necie jako "nv4_disp
infinite loop". po prze³±czeniu AGP z x8 na x4 jest ok, mo¿na nawet
zmniejszyæ napiêcie do 1,5.

mo¿e poprawi± to w jakim¶ biosie, na razie musi zostaæ tak, jak
jest. polecam stronkê:
http://www.playtool.com/pages/agpfix/agpfix.html

pozdrawiam