Dysk sieciowy ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 16:40:22 MET DST

Witam!
Potrzebny mi jest magazyn danych na backup w firmie -
najlepszym rozwiązaniem byłaby jakaś obudowa na HDD z
interfejsem sieciowym - co moglibyście polecić (1HDD najlepiej na ATA) ?

No i do domowej sieci - na 2 HDD SATA (ale nie na RAID) jak największej
pojemności (najlepiej powyżej 320GB na HDD) no i fajnie jakby dyski mogły
być
różnej wielkości.
Ewentualnie myślę nad jakimś tanim kadłubkiem - procek wystarczy nawet
500-700MHz
(ale takie są za stare by MoBo obsługiwało SATA) może być jaki 2GHz CPU
puszczony na 1/3 FSB by obniżyć temperaturę).