Re: [lam] Nowy dysk... i co dalej?

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 14:46:22 MET DST

> System czy plik ?

Widzę, że zmuszasz mnie do bardziej precyzyjnego formułowania
pytań (i słusznie) :).

Myślę jednak, że dzieląc włos na czworo daleko nie zajedziemy.
Sprawa jest oczywista, że różnie można pewne sformułowania
rozumieć. Każdy ma prawo do własnej interpretacji. Dla jednego
ręczna naprawa tablicy partycji oznacza "ręczne" kliknięcie w
ikonę właściwego programu, który resztę już załatwi sam, a ktoś
inny sądzi, że Program Files to może system czy plik. Można i
tak, tylko że w ten sposób daleko nie zajedziemy.
Wracając do tematu:

Łamańce z instalowaniem programów na innej niż systemowa partycji
jest proszeniem się o kłopoty. Można tak się bawić jeśli mamy już
spore doświadczenie, a na początek nie radzę.

> Według mnie najefektywniejsza partycja systemowa to taka, której
> kopię można zrobić na pojedyńczym dysku DVD

Na jednym dysku DVD zmieści się niejedna b. duża kopia.

Pozdrawiam

--
Remek