Program Prime z Untilities 2005 i płyta główna Abit-ST6.

Autor: KatMPB <katmpbWYTNIJTO_at_tenbit.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 13:35:04 MET DST

Dzień dobry,

Mam następujące pytanie.
Założenia:
Ramy i procesor sprawdzone i są dobre.
W serwisie powiedzieli, że komputer jest ok.

Pytanie:

Sprawdzam komputer bez dysku twardego programem Prime z Płyty Chip Untilities
2005 i po ok 10 godzinach wyskakuje bląd na 4096k, zostaje przerwane działanie
programu (sprawdzałem dwukrotnie), bład jest miejwięcej taki, że CV przerwało
proces.

Co może być tego przyczyną, czy płyta główna jest uszkodzona.

Jak inaczej mogę sprawdzić działanie płyty głównej?

Z góry dzięki.

Poz,

  KatMPB