Instalacja wentylatora Arctic Cooling Freezer 65 PRO na AM2

Autor: Piotr Stefańczyk <sashx_at_interia.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 11:06:28 MET DST

Ostatnio instalowałem wentylator Arctic Cooling Freezer 64 PRO na płycie z
AM2. I tu mam pytanie: otóż nie mogę dociągnąć dźwigni wentylatora do
końca.Może tak ma być ? Przy przeciąganiu do dołu jest straszny opór i boje
się żeby czegoś nie uszkodzić. Udało mi się tylko przeciągnąć dźwignię o 90
stopni... Co źle robie ??

Pozdrawiam