Re: core duo w laptopach z windowsem Xp Home

Autor: lukasz_s <beeton_at_wlb.vectranet.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 08:54:12 MET DST

> Jest kilka aplikacji i systemow ktore wykorzystuja mozliwosci HT ale czy
> ty masz w ogole o tym pojecie?

Nie mam i dlatego po tym, chyba do tego sluzy tez ta grupa by sie zapytac,
dowiedziec....

> Jedyna zaleta tego laptopa jak wynika z opisu to mozliwosc pochwalenia sie
> przed kolesiami.

To Twoje zdanie i zachowaj je dla siebie. Jezeli nie jestes w stanie pomoc
lub niechcesz to niepomagaj, po co glupio docinasz?

> Roznica w dzialaniu miedzy Normalnymi procesorami a okrojonymi kadlubkami
> jest ogromna ale zobaczy to dopiero specjalista, laicy podpieraja sie
> programami do "testowania" a codziennie i tak tylko graja w "quake"

To ze jestem laikiem nie oznacza ze gram w quake;]
Laptop kupilem m.in. do prezentacji stron www dla moich klientow gdy jestem
w trasie...

Dlatego tak naprawde oczekuje tutaj wyjasnien i pomocy, a glupie teksty i
docinki zachowaj dla siebie, jezeli wstales lewa noga nie przejmuj sie,
dzien sie dopiero zaczyna, wlasnie wychodzi sloneczko a jest dopiero 9 rano.

Pozdrawiam i czekam na pomoc od innych userow.

--
z poważaniem
Łukasz