Re: problem z IRQ i DMA

Autor: <opexoc_at_gmail.com>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 08:36:30 MET DST

> Tylko tyle? Żadnych błędów SMART, mechaniki, elektroniki? To dobrze. Wykonaj
> teraz chkdsk /r spod Konsoli Odzyskiwania, żeby te błędy pousuwać. Warto
> byłoby zbadać też przyczynę ich powstawania. Może jest nią uszkodzona
> tasiemka do dysku. Może próby zapisu na NTFS spod tego Linuksa (mocno
> odradzam). A może podkręcasz procesor, zacina się na nim wentylatorek, albo
> dysk się przegrzewa...

Tylko tyle... Jednak nie wiem co sie dzieje na partycjach zwiazanych z
linuxem: ext2 i swap,
poniewaz program sciagniety z
http://www.seagate.com/support/seatools/index.html niestety nie wspiera
tych partycji na moim dysku... Ok sprobuje z ta konsola odzyskiwania.
Proby zapisu na NTFS byly jeszcze gdy nie wiedzialem ze microsoft nie
dostarczyl dokumentacji tego formatu... jednak linux mocno protestowal
wiec na pewno mechanicznej proby zapisu raczej nie bylo... ( ale
wszystko jest mozliwe... )