soap@go2.pl napisał(a):
> soap@go2.pl napisał(a):
> Jeszcze do niedawna chwalilem ta firme ale coraz bardziej jestem
> rozczarowany zarowno jej produktami jak i podejsciem doklientow. Mijaja
> juz prawie 2 miesiace jak zaczela sie sprawa z glosnikami i przeszlo 3
> tyogodnie jak czekam na pieiadze i kuriera ktory zabierze zalegajace 2
> zestawy glosnikow. Ciagle dzwonie do firmy, zapewniaja mnie ze ktos sie
> odezwie, przyjedzie ale na razie to tylko wydalem sporo kasy na
> telefony i zjadlem sporo nerwow!
Jesli chodzi o zwrot gotowki to nareszcie pieniadze wplynely na konto
wiec mozna temat zakonczyc i czekac ze zglosza sie po zalegajacy sprzet
uznajac ze firma choc dziala wyjatkowo chaotycznie to chociaz utrzciwie!
Received on Sat Sep 9 04:16:02 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Sep 2006 - 04:51:09 MET DST