Re: Ktoś mądry doradzi -który? Bo mi mózg puchnie

Autor: Paweł <paolomario_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 01:14:25 MET DST

dziuniek <pawel.maziarz@gmail.com> napisał(a):

> ten ta=F1szy asus b=EAdzie w sam raz. nie ma sensu dorzuca=E6 150
> funciak=F3w do proca szybszego raptem o 100 mhz.
>
> acera omijaj szerokim =B3ukiem.ani sie obejrzysz jak rozleci ci si=EA w
> r=EAkach.

Dzięki, tak właśnie myślałem, aby brać F3, zwłaszcza, że i na forum o nim
pozytywy:
http://tinyurl.co.uk/pks6
Zastanawia mnie tylko to, że w Polsce jest seria F3-APO12P z prockiem 1,83
a w Anglii nie mogę jej znaleźć - jest seria F3-APO24P ale z prockiem 1,7 i tyle.
Dziwne, ale przeglądając inne oferty firm od notbooków nie raz się natknąłem
na to, że oferta dla Polski czasami się różni, i to czasami z korzyścią dla
klientów w kraju.
Szkoda, bo do Polski wybieram się dopiero na święta a laptopa chciałbym kupić
wcześniej.
Pozdrawiam:)