Re: Problem z dyskiem

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 22:54:33 MET DST

PaRaGaS napisał(a):

> Chieftec HPC-360-202, parę lat już ma.
> Właśnie podłączyłem na innych wtyczkach i testuję, na razie jest OK...

http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/chieftec_HPC360.html
Dokładnie taki :)
Podejrzewam, że może wtyczka, której używałem jakoś się uszkodziła (tak
jak udało mi się już urwać zaczep od głównej wtyczki ATX).
Tym bardziej, że wtyczki naprawdę siedziały dość mocno (po wymianie
dysków już mniej), i trzeba było niezłej siły, żeby je wyciągnąć.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS