Re: PenDrive firmy GoodDrive (GoodRam) + The Bat! Voyager.

Autor: Robert <robert.q_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 21:08:58 MET DST

> Szczególnie mnie interesuje coś takiego:

http://allegro.pl/item125039936_4gb_pendrive_gooddrive_28_mb_s_5_lat_gwaranc
ji.html
> ale tu mam wątpliwości - producent na swojej stronie nie pokazuje tego
> ustrojstwa.

Nie wiem, ale jak producentem jest wilk od goodram ram to nic dobrego nie
wróżę
kup sobie pqi lub kingstona żeby później nie było problemów, zwłaszcza jak
chcesz
jakieś cenniejsze dane przenosić. Ostatnio miałem w ręku takie 1GB z
nadrukiem IBM
kupione w Szanghaju czy w innym takim mieście, po paru zapisach zostawało
700-500
mb i format nie pomagał
R.