Re: Zalety wyświetlacza panoramicznego i technologii VibrantView

Autor: *KW* <kw_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 19:25:55 MET DST

Dnia Fri, 8 Sep 2006 12:01:41 +0200, Baobam napisał(a):
> Jakie są zalety wyświetlaczy panoramicznych
> w laptopach oprócz oglądania filmów na nich (czego ja nie będę robił).

Hej !

Włączę się, bo sam niedawno chciałem o to samo
zapytać, choć przyznam, że się nie odważyłem.

Otóż mam Asusa A6000 15" Wide.

Okazuje się, że właśnie w Windowsach (Oj, jak brzydko sformułowane !)
zyskuje się najwięcej: dokładnie ok 1/3 dodatkowego
miejsca na ekranie.

Natomiast filmy: hmm, żywcem z USA, może i tak,
ale ja mam dostęp do takich, przerobionych na PAL,
które i tak mają paski.

Natomiast format 4:3 ma paski z boków.
Najlepiej jednak widać filmy 4:3 na takim samym
ekranie 4:3 (wtedy cały ekran jest zapełniony
i nic nie ucina.

Nie spotkałem filmu, który na ekranie Wide (16:10)
nie miałby pasków.

Natomiast Windows:

Mam XP Pro, pełny komfort, więcej miejsca,
nie zechcesz powrócić do rozdzielczości 1600x1200,
jeśli miałeś 1680x1050 lub 1920x1200.

Pozdrawiam

--
*KW*