Re: [lam] Nowy dysk... i co dalej?

Autor: AD <adamu_at_widzew.net>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 19:03:29 MET DST

Użytkownik "Remek" <wiasmed@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:eds3tt$b4s$1@inews.gazeta.pl...

> Tu można dyskutować. Temat rzeka. Każdy ma pewnie odmienne
> doświadczenie w tym zakresie. Moim zdaniem im mniej partycji,
> tym łatwiej naprawić logiczną strukturę dysku (bo o to chodzi).

> Takie działanie jest bez sensu (to do autora wątku).

Czemu takie działanie jest bez sensu?
Planuje mieć poinstalowanych sporo programów, wiele z nich zajmuje dużo
miejsca na dysku, a jeszcze dodatkowo umieszczają one (te programy) swoje
pliki w głównych katalogach dysku.
Jeśli przeniosę Program Files na inną partycję, to programy będą normalnie
poinstalowane i widzialne z Win-a, ale będą miały dla siebie sporo miejsca.
(tak sobie teraz myślę, że skoro przeniosę ten folder z najszybszego (jak
założyliśmy dla partycji systemowej) miejsca na dysku, to mogą się te
programy wolniej otwierać... to może lepiej zostawić je na jednej większej
partycji z systemem..?)
BTW czy są jakieś przeciwwskazania żeby partycja systemowa była duża? Duża
tzn. 40-50 GB.