Re: OC dla początkujących

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 11:41:39 MET DST

norman napisał(a):

> Pamięci idą do 800mhz!! czyli do konca; procek do 590mhz. Boję się ze sie
> spali karta na moim chłodzeniu co ty na to??

A ja na to zebys sprawdzil jaka masz temperature podana w sterowniku.
Zacznij np od ustawienia 550/750 wlacz test 3DMark2005 (przy okazji
zobaczysz jaki masz wynik) a zaraz po tescie sprawdz temperature. Jak
bedzie ponizej 60*C to krec dalej i sprawdzaj. No i nie ukrywam ze
jestem ciekaw wynikow z marka. ;)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.