Re: Standardowe pytanie o kompa do 5 tys.

Autor: Malina <adam311_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 11:20:36 MET DST

Wszstko jest w miare ok, UDMA itd.
Mam ten dysk juz od 12.2004 i system kilka razy instalowalem a za kazdym
razem to samo.
Od poczatku bylo tak ze mozna go bardzo szybko zarznac (wystarczy dwa
kopiowania wlaczyc).
Moze to wina tej plyty ale ponoc jest dosc dobra.
Juz kupilem katre muzyczna i sieciowa zeby nie korzystac z tych na plycie
ale nadal to samo.
Zreszta mam to gdzies, to tylko glupia maszyna z milionami tranzystorow MADE
IN CHINA czy jakis tam inny azjatycki kraj. Szkoda czasu tracic.