Re: jaki komputer potrzebujÄ™?

Autor: KonradK <konrad_NO_F***NG_SPAM_pc_at_aol.com>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 10:31:59 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> 2) Podaj przykład tego typu zachowania (celowego wprowadzania
> programu szpiegujÄ…cego niewymienionego w umowie) w przy-
> padku tych firm.

Nie wiem jak wczesniej wymienione firmy, ale dla mnie system
preinstalowany przez Sony na ich komputerach VAIO i laptopach wyglada
conajmniej podejrzanie. Okolo 8 procesow (uslug systemowych), ktorych
wiekszosc to podejrzane DRM (po co ich az tyle tych DRM-ow?), uslugi
supportowe i inne badziewia, ktorych istnienie nie jst w ogole
uzasadnione. Po historii z rootkitami Sony kompletnie nie udam tej
firmie i nikomu nie polecam ich komputerow. Ktos moglby sie blizej
przyjrzec temu softowi instalowanemu na ich sprzecie.

Pozdrowienia,
Konrad