Re: Samsung 250GB SATA

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 08:34:55 MET DST

PePe_M napisał(a):
> Witam
>
> Dotychczas mam 2 samsungi 160 GB, jestem z nich bardzo zadowolony,
> jednak w zwiazku ze zmiana plyty przymiezam sie do zakupu Dysku Samsung
> SATA 250 GB, czy ktos moze sie wypowiedziec na jego temat?? Interesuje
> mnie glownie glosnosc pracy i oczywiscie niezawodnosc :)

Też zamieniłem SP1614N samsunga na 250 SATAII tej samej firmy.
Zamieniłem bo musiałem, zasilacza wybuchł i go wypalił.
Jak dla mnie to jest cichszy, na pewno szybszy ale w normalnej pracy nie
jest to duża różnica.
Co ciekawe w czasie instalacji WIN rzęził strasznie i żałowałem, że go
kupiłem. Po instalacji drajwerów do płyty przestał i teraz chodzi
cichutko, jestem BARDZO zadowolony. Co do trwałości to mam go od
tygodnia więc trochę za wcześnie żeby się wypowiadać :)

Tylko po co zmieniać 2 x 160 IDE na 250 SATA?
Jeśli będą spięte w macierz to masz efektywnie jakieś 300GB a prędkość
bije na głowę 1 dysk SATA, a skoro jesteś z nich teraz zadowolony to po
co zmieniać na wolniejszy i mniej pojemny?