Re: Standardowe pytanie o kompa do 5 tys.

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 08:20:46 MET DST

Malina napisał(a):
> "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
>>
> Bardzo slaba wydajnosc, Plyta ABIT IS7 SATA
> Wystarczy sciagac z sieci (transfer 100k) a kopiowanie z partycji na
> partycje max 3MB.
> NIe znam sie ale chyba tak nie powinno byc.
> A dwa kopiowania roznoczesnie z innego dysku to max po 5MB.
> Nie wiem, moze to wina plyty :)

Generalnie szybciej wychodzi kopiowania kolejne a nie równoległe a dysk
jest szybki i cichy. Niedawno awaria zasilacza wypaliła mi taki dysk
tyle, że wersje z 8MB SP1614N. Chodził pięknie! a krótko po tym jak go
kupiłem powygrywał mnóstwo testów i rankingów( tak ze 1,5 roku temu).
A może twój jest uszkodzony? Mojego ściąganie z sieci nie spowalniało,
nic a nic.
Jak nic jakaś awaria, a tak się składa że chętnie kupie uszkodzonego
samsunga 1614 ze sprawną elektroniką :) Więc jak?

Pozdrawiam
Sebastian