Ktoś mądry doradzi -który? Bo mi mózg puchnie

Autor: Paweł <paolomario_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 02:41:49 MET DST

Witam
Zabieram się do kupna laptopa i im dłużej przeglądam oferty tym głupszy się
robię. Potrzebuję coś solidnego i mocnego, aby pograć, poobrabiać foty i inne
takie w PS (i nie zasypiać gdy filtry orzą obrazek), aby Vista poszła full
wypas, aby tak normalnie, z codzienności - net, skype, offisy itepe itede.
Znalazłem te modele (chociaż otwarty jestem na inszość):
http://tinyurl.co.uk/59hc
a właściwie:
http://www.sklep.abad.pl/index.php?type=show_prod&id=25666
2 Gb ramu i dysk SATA, ale grafa chyba słabsza. Kamerka z jakimiś fajnymi
bajerami. ???
Czy może któryś z tych dwóch?
http://www.ginger6.com/asus-f3jaap024p-duot2250-p-6359.html
http://www.ginger6.com/asus-a6jaq024p-duot2400-xppro-p-4344.html
Już choćby za samą dłuższą gwarancję, myszkę i torbę w komplecie:D:D:D
Diabeł tkwi w szczegółach ale w miarę możliwości poproszę o opinie.
Dzięki wielkie
Pozdrawiam:)