Mały przenośny komp?

Autor: Piotr [PKi] <pki.nospam_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 20:26:26 MET DST

Helo.

Potrzebuje podpowiedzi - szukam już jakiś czas i jakoś nie mogę znalezc
nic co by odpowiadało. Chciałbym zakupić komputer przenośny (allegro?) z
pełną klawiaturą ale zależy mi na bardzo małych wymiarach i możliwości
uruchomienia klienta ssh. No i musiał by mieć irde lub bluetooth/lan/wifi?!

Narazie znalazłem:
* psion revo (brak podswietlanego ekranu, tylko irda, nie wiem czy jest
client ssh?)
* palm tungsten plus składana klawiatura (nie moge znalezc takowej na
aukcjach)

Macie jakieś propozycje?

Pozdrowionka

Piotr