Re: Czy warto kupić ten notebook

Autor: Populares <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 19:39:18 MET DST

to_wytnij to_wytnij wrote:

> 1.Czy laptop jest zaplombowany, czy też da się do niego samodzielnie
> dołożyć potem RAM (czy miejsce na moduły jest łatwo dostępne)?

Można dołożyć ram - jest do tego celu oddzielna klapka.
Zresztą plomb nie widzę (może są gdzieś schowane).

> 2. Jak długa jest gwarancja?

Nie ma żadnej extra gwarancji - to co wynika z przepisów.

> 3. Jak sprawuje się trackpoint w porównaniu do touchpada?

Już się przyzwyczaiłem.
Czasami jeśli go puścisz, to kursor przesuwa się sam z sibie kilka cm po
ekranie w kierunku godziny 11:00.

> 4.Jak to jest z głośnością laptopa? Czy wiatraczek pracuje cały czas,
> czy włącza się okazjonalnie i czy jest wtedy głośny?

Wiatraczek pracuje non-stop. Z tym, że czasem szybciej, czasem wolniej.
Zależy od obciążenia (lub nie wiem czego). Jednak jest to dość ciche.
Przy pisaniu w edytorze lekko szumi, da się wyżyć. Dysk jest cichutki.
Głośno robi się, gdy jest płyta w napędzie.