serwis HP- ryczalt; co kupic jak nie HP?

Autor: Tomasz <nospam_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 14:04:52 MET DST

zawiozlem dzisiaj urzadzenie wielofunkcyjne HP do serwisu... i tam zanim
jeszcze zdazylem powiedziec co sie zepsulo juz uslyszalem cene prawie 1000zl
za naprawe poniewaz HP wprowadzilo sobie oplaty ryczaltowe (a urzadzenie
warte jakas polowe tej kwoty); naturalnie za taka kwote nie mam zamiaru
oddawac do naprawy (pewnie o to chodzi) ale mam teraz dylemat co kupic
innego? chetnie bym kupil znowu HP bo od lat korzystam wylacznie z drukarek
tej firmy i nigdy wczesniej nie mialem problemu- ale z drugiej strony jak
serwis ma wygladac w ten sposob, ze kazda naprawa kosztuje 1000zl to ja
dziekuje za taki interes :-/

jakie inne urzadzenie wielofunkcyjne warto kupic do malego biura? Xerox,
Minolta, Samsung? moge wydac do 2tys zl

Tomasz