Re: 8GB RAM do GA-7A8DRH

Autor: Grzegorz Piatkowski <pgrzes_at_nictuniema.gazeta.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 13:29:02 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
[...]
>> niestety zupełnie pogubiłem się:(
>
> Ale w czym?

Np. w tym, że wg producenta płyty 16GB można zainstalować o ile są
używane dwa procesory, a z informacji Kingstona wynika, że 16GB jest
możliwe tylko z DDR333 -- użycie kości DDR400 ogranicza pamięć do 8GB.
DLACZEGO??

> Dla optymalnej wydajności każdy procesor powinien dostać
> po dwa moduły. Czyli przy pojemności 8 GiB każdy powinien
> mieć 2 moduły po 2 GiB. Potem można dołożyć kolejne cztery
> po 2 GiB, aczkolwiek przy tak intensywnej obsadzie mogą
> pojawić się jakieś problemy ze stabilnością i może być
> potrzeba zjechania z częstotliwością do 166 MHz. Oczywiście
> wymagane są moduły ECC-R.

A konkretnie jakie to mają być moduły Kingstona?
Na podanej przeze mnie stronie Kingstoan 2GB modułów są trzy rodzaje!

Dziękuję za odpowiedź i oczekuję na dalsze informacje oraz sugestie.

--
Z pozdrowieniami
Grzesiek