Re: Czy wolniejszy RAM można zastąpić szybszym?

Autor: <esbe_at_WYTNIJ_TOgorzkiepole.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 13:10:42 MET DST

Dziękuję za odpowiedź. I proszę o jeszcze:

Radosław Sokół rzecze:

> DDR szybsze możesz, ale *czasem* nie będzie działała
> (najczęściej w notebookach są problemy; w zwykłych
> komputerach z sensownymi BIOSami zawsze da się dojść
> do porozumienia).

To jest PC stacjonarny - IBM NetVista. Przed zakupem szybszej kości
powinienem więc sprawdzić najpierw, czy w Biosie będę mógł wprowadzić
odpowiednie ustawienia. Czego mam szukać w Biosie?

> Nie bez uszczerbku. Zależy od chipsetu płyty głównej.
Ten staruszek pracuje na płycie ASUS P2B-F. W internecie doczytałem, że ma
chipset Intel 440BX. Czy mogę wsadzać szybszą kość, czy ograniczyć się do
PC100?

Pozdrawiam
Esbe.