Re: nagrywarka z allegro.-pomocy !!!

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 10:16:52 MET DST

Użytkownik "as" <centrum3maja@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:edofe1$7ht$1@nemesis.news.tpi.pl...
> wczoraj kupiłem nagrywarke na allegro LG 52x32x52 GCE-5826BBU czy cos
> takiego, mam windowsa 98, zamontowałem nagrywarkę do tasiemki tam gdzie
> zwykły cd-rom. Po odpaleniu windows pokazał nagrywarkę, pod nazwą
> "Moj-dysk
> F". Jak wsadzam płytki do tej nagrywarki do czyta płytkę i mogę z płytek
> instalować różne programy, słuchać mp3 itd. CZyli nagrywarka bardzo dobrze
> sie sprawdza jako zwykły cd-rom. Natomiast jeżeli próbuje wypalić jakąś
> płytkę to programy do wypalania nie widzą nagrywarki np. Nero 5.0,

masz za stara wersje nero - nero seri 5 mialy zaszyte wewnatrz dane o kazdej
obslugiwanej nagrywarce , kiedy wychodzil jakis nowy model nagrywarki
producent nero wypuszczal uaktualnienie aby nero moglo ja obslugiwac .Nie
wiem jaki masz model nagrywarki ale sciagnij ostatnie uaktualnienia do nero
5
(program przestal juz byc wspierany jakis czas temu przez producenta) a
najlepiej zainstaluj nero z serii 6

pzdr