Re: Pentagram Cerberus ADSL

Autor: -=SpiDer=- <lukaszNOSPAM_at_perspektywa.com>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 09:21:16 MET DST

BOSKI napisał(a):
> Hejka,
> Nie długo zakłądam sieć lokalną w moim domku i neta mam przez neostradę
> TP.Pytanko czy router Pentagram Cerberus ADSL jest dobrym sprzętem?Prosże o
> sugestie.P.S.Jeden z kompów jest Makiem Pawerbook G4 a reszta pc.Czy będzie
> chodzić taka konfiguracja pod router Pentagram Cerberus ADSL /.Mile widzane
> komentarze użytkowników Pentagram Cerberus ADSL .Dzięki z góry.

Mam ten router od maja br. Ogólnie jest to dobry modem, łatwa
konfiguracja, czytelny interfejs użytkownika. Będzie chodzić z takim
zestawem ponieważ jedyne wymagania ze strony komputera to karta sieciowa
 bądź port USB. Modemik ten jak większość w tej klasie cenowej ma
poddatność na "zapychanie" się przez korzystanie z sieci P2P. To znaczy
zbyt duża liczba połączeń po jakimś czasie lubi go zawiesić.