Re: Jaki Pendrive kupić?

Autor: dzieciol <lelum_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 05:30:02 MET DST

On Wed, 06 Sep 2006 05:35:34 -0400, OMSON <omson@o2.pl> wrote:

> Zgadza sie.
> Wskaz mi konkretny model na ktory mozna zapisywac z predkoscia 20MB/s i
> taki z ktorego odczytac mozna z predkoscia 30MB/s (ale rzeczywiste
> transfery mnie interesuja a nie jakies sztuczne benchmarki)???
> Fakt! Wazna jest tez mozliwosc bootowania o czym wspomniales (niektore
> nie daja sie przerobic na bootowalne)

prosze uprzejmie:
http://www.gearxs.com/gearxs/product_info.php?products_id=4958

za prawdziwosc danych glowy nie daje, ale przynajmiej ten producent nie
kreci
mowiac o szybkosci USB. Jest to najtanszy ze znanych mi na rynku
amerykanskim,
z dostawa do domu o takich parametrach. Zreszta mozna poszukac tu:
http://www.pricewatch.com/