Re: jaki upgrade zrobic w tym sprzecie?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 02:40:22 MET DST

"Piotr Komorowski" <piotr.komorowski@USUNTOgazeta.pl> wrote in
news:ednffh$9r8$1@inews.gazeta.pl:

> zawsze mam otwarta obudowe, temperatury stabilne (przynajmniej mobo i
> cpu) a zasilacz raczej markowy topower :)

dobre! to juz cos sie zmienilo w kwestii wentylacji i juz nie jest
tak jak bylo kiedys? a kiedys bylo tak, ze dobre na dobre chlodzenie
powietrzem skladaly sie: wentylatory, radiatory i (tak!) odpowiednia
cyrkulacja powietrza _wewnatrz_ obudowy (czyli otwory wlotowe i
wylotowe umieszczone w odpowiednich miejscach + konstrukcja obudowa
umozliwiajaca _odpowiedni_ przyplyw powietrza);

pzdrv;
adas;