Re: Zakup nowego laptopa (nizsza polka)

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 01:41:58 MET DST

Grzegorz Podgórski napisał(a):
> Jakie jest wasze zdanie o laptopie Toshiba Sat L30-115 CM380 14"W 256 40GB
> Combo XP z oferty vobisa:
> http://sklep.vobis.pl/produktinfo.aspx?symbol=874545

No 14 calowa matryca, jak dla mnie odpada, poza tym design tego laptopa
jest lekko 'zabawkowy', oczywiście to rzecz gustu.

> Zastanawiam sie nad zakupem. Przeznaczenie: dokumenty w Office, sluchanie i
> nagrywanie i zgrywanie muzy mp3, flac, ape; skype; ogladanie filmow; www,
> pdf. Dluga praca na baterii nie jest potrzebna, bardziej zalezy mi na
> niezawodnosci, stabilnosci, wifi na pokladzie, mozliwie malej wadze i malych
> gabarytach i windowsie XP.
> Co innego byscie polecili z najnizszej polki cenowej tj. <2200PLN?

No to w tej cenie niezwykle ciezko bedzie coś znaleść... bedziesz musiał
z czegoś zrezygnować. Jeśli zrezygnujesz z windowsa na rzecz linuxa,
mozesz sobie sprawić coś takiego:
http://www.agito.pl/product/31568?cid=497, sam się nad nim
zastanawiam... bardzo miły dla oka, paramatry jak na cene też ok, firma
jakby nie było jest patronowana przez IBM, choc to juz zupelnie inna
konstrukcja niz niezniszczalne thinkpady... zastanwiam się tylko czy
Lenovo wytrzyma na rynku czy za rok, dwa taki laptop bedzie pamiatka po
firmie Lenovo itp...

pozdrawiam
LUKY