Re: głośniki 2.1

Autor: damiz <dkam_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 22:18:25 MET DST

> Z to przegięcie. :) Jeśli ktoś szuka 2.1, to prawdopodobnie znaczy, że nie
> zależy mu na dźwięku przestrzennym, tylko możliwie czystym i mocnym dźwięku
> z gier i filmów oraz czegoś, co dobrze nadaje się do muzyki. Seria Z w
> przypadku tej ostatniej sprawdza się tak sobie, a M80 są taniutkie, bardzo
> mocne i grają niezwykle czysto. Tak je zachwalam, bo miałem do czynienia z
> niejednymi głośnikami komputerowymi i nie trafiłem na nic, co zapewniałoby
> choćby podobną jakość. Fakt, że używam ich praktycznie tylko do muzyki.

Szukam głośników w których słychać trochę basy (40-50Hz) i zmieszczę się
z nimi na biurku - dlatego chcę mały zestaw 2.1. Do prawdziwego grania mam
amplitunerek Technicsa i 100W (DIN :) kolumny, tylko jest mała wada tego
zestawu że to ciągnie duży prąd i przy non stop włączonym kompie taki zestaw
jest nieekonomiczny. Dlatego mam dylemat co kupić :)