jaki upgrade zrobic w tym sprzecie?

Autor: Piotr Komorowski <piotr.komorowski_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 22:08:43 MET DST

Witam

chce sie Was poradzic, jaki upgrade zrobic w swoim kompie, zeby jego ogolna
wydajnosc w grach wzrosla.
Obecnie mam (z tych najwazniejszych komponentow)

CPU Athlon 64 3200+ (1 rdzen)
RAM 1 x 512 DDR Kingston
                1 x 256 jakis noname
                1 x 256 jakis inny noname ;)
MB ASRock 939DUAL Sata II
K.Graf. Sapphire Radeon 9550
HDD Barracuda 160GB ATA 8MB

Czy lepiej bedzie wymienic pamiec (wywalic te noname? zostawic kingstona?)
czy karte graficzna?

Czy jesli bede chcial kupic tansza karte graf. do 300 zl to wzrost wydanosci
bedzie znaczny? (czy inaczej pytajac - czy moja grafa to juz zlom? ;))

W gry gram niewiele, ale jak tylko wlacze jakas nowsza to komp sie resetuje,
albo musze grac na low detail...
Z kolei z ramem mam tez duzy klopot, bo szkoda mi wyrzucac tego kingstona,
ale wiem, ze najlepiej byloby wymienic wszystko na np geile (i koszty dosc
wysokie)...

pozdrawiam
pekor