Re: kłopoty z 7600GS AGP

Autor: <surym_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 21:45:50 MET DST

PSYLO wrote:

> U mnie na Chieftec'u HPC-360-202DF nie ma najmniejszych problemów z tą
> kartą graficzną, dokładnie ten sam model.

> A zasilanie do karty graficznej podłączyłeś?

tak.

jaką masz płytę główną?

wstawiłem kartę w inny komp - NF3, s754 (MSI K8N-Neo), A64 3200,
GF5700, zasilacz też MC 350, tylko nowszy. komp doskonale stabilny, od
1,5 roku pracuje na nim grafik 3d. i to samo. freez natychmiast po
odpaleniu czegokolwiek 3d. i tak samo, sytuacja znacznie się
poprawiła po podniesieniu napięcia na AGP do 1,7. po 5 min. HL2
padł, zaniosłem kartę do serwisu, dali mi drugą, i, zgadnijcie, co,
tak, to samo.

może jakiś mocarny 450 W cheftec pomoże?